konferencja.csriesg.pl
Weronika Zakrzewska

Wspiera projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, employer brandingu, CSR i social mediów. Największą satysfakcję czerpie z inicjatyw promujących dobrostan psychiczny i fizyczny pracowników oraz działań wolontariackich. Ceni autentyczną komunikację, współpracę i możliwość tworzenia wartościowych doświadczeń w miejscu pracy.

Jaroslaw Dudon

Jarosław Dudoń pełni rolę Finance Site Leada w oddziale Cisco w Krakowie. W tej roli kieruje zespołem i odpowiada za efektywność operacji finansowych, realizując strategię globalną Cisco w regionie finansowym. Jego działalność obejmuje zarówno nadzór nad procesami finansowymi, jak i wspieranie innowacyjnych inicjatyw w dziedzinie finansów w firmie.

W ramach współpracy edukacyjnej reprezentował Cisco Poland jako sygnatariusz partnerstwa z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie (UEK), podpisując porozumienie o współpracy naukowej i praktycznej między Cisco a kierunkiem Global Business Services oraz Przedsiębiorczość i Innowacje w Gospodarce.

Jako lider lokalnego site’u finansowego w Krakowie, Jarosław aktywnie nadzoruje współpracę z organizacjami Mimo Wszystko oraz DPS Modrzewiowa, wspierając jednocześnie lokalne inicjatywy społeczne i CSR‑owe.

Aleksandra Maloziec

MBA, socjolożka, dyrektorka ds. ESG i komunikacji korporacyjnej w Grupie Śnieżka oraz prezeska Fundacji Śnieżka, a także wykładowczyni akademicka.

Od kilkunastu lat zawodowo zajmuje się tematyką komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i CSR. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie i realizację strategii ESG, raportowanie niefinansowe, tworzenie ogólnopolskich i lokalnych programów społecznych oraz komunikację korporacyjną, w tym z rynkiem kapitałowym. Doradza Zarządowi w obszarze ESG, odpowiadając za Komitet ds. Zrównoważonego Rozwoju Grupy Śnieżka. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii i kampanii komunikacyjnych oraz w dziedzinie raportowania niefinansowego. Pasjonatka słowa – mówionego i pisanego – oraz „dobrej komunikacji”. Doświadczona konferansjerka i trenerka wystąpień publicznych.

Więcej: a.maloziec.pl

Jakub Smarz_1x1

Marketing and Communications Lead Accenture w Polsce, firmy będącej liderem usług transformacji technologicznej na rzecz globalnych przedsiębiorstw, a także organizacji rządowych i pozarządowych.
Jakub Smarz jest managerem i ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W Accenture odpowiadał m. in. za: wizerunek marki na rynku polskim, marketing kliencki, markę pracodawcy (EB) i komunikację wewnętrzną. W swoich codziennych działaniach, zarządza poszczególnymi inicjatywami, dba o spójność lokalnych aktywacji i potrzeb komunikacyjnych Accenture względem globalnej strategii komunikacji firmy. Jakub Smarz jest także doradcą zarządzających Accenture w Polsce ds. komunikacji. Wcześniej na ścieżce swojej kariery zdobywał doświadczenie w komunikacji i marketingu wewnątrz organizacji m.in. na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu w Banku Zachodnim WBK (Santander Group), jak i po stronie agencji PR. W ramach pracy w agencjach odpowiadał za komunikację kryzysową, relacje z inwestorami, komunikację pierwszych ofert publicznych (IPO) oraz fuzji i przejęć (M&A). Ponadto posiada doświadczenie w kształtowaniu i realizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas procesów transformacji przedsiębiorstw.
Absolwent wydziału Politologii UMCS w Lublinie, gdzie obronił pracę: „Kreowanie wizerunku miast na przykładzie Lublina.” W ramach międzynarodowego programu certyfikacji Employer Branding College zaprojektowanego jako globalny standard szkoleń EB Jakub Smarz został wyróżniony certyfikatem Employer Brand Leadership. Posiada także certyfikat Black Belt PRO in Internal Communication po ukończeniu kursów Gartnera w Londynie (wcześniej CEB).
Prywatnie, z pasji i przekonania o ogromnym potencjale sztucznej inteligencji, prowadzi autorskie szkolenia z zakresu AI w biznesie. Jego misja to przekazywanie praktycznej wiedzy, która transformuje organizacje. Jego podejście łączy głęboką wiedzę teoretyczną z praktycznym doświadczeniem w zastosowaniu AI w realnych warunkach biznesowych, pomagając organizacjom na każdym etapie cyfrowej transformacji.
Na co dzień kieruje się mottem: „Aby widzieć wyraźnie, często wystarczy zmienić kierunek spojrzenia”, autorstwa Antoine de Saint-Exupéry.

Janusz Michałek_1x1

Janusz Michałek jest Prezesem Zarządu UNIMOT Terminale od maja 2024 r. W latach 2017-2023 był Prezesem Zarządu Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pełni również funkcje Członka Rady Nadzorczej Aqua S.A. w Bielsku-Białej oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Węgierskiej Górce. Od 2019 r. jest Członkiem Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP, a od 2017 r. Przewodniczącym Komitetu Zarządzającego Klastra Energii „Żywiecka Energia Przyszłości”.

Posiada bogate doświadczenie zawodowe w dziedzinie doradztwa strategicznego, inwestycji publicznych, zarządzania środowiskowego oraz restrukturyzacji infrastruktury publicznej.

Pełnił funkcje Prezesa Zarządu, a następnie Przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki Beskid Ekosystem w Cięcinie. Był także Przewodniczącym Zarządu Związku Międzygminnego ds. Ekologii w Żywcu, Członkiem Rady Nadzorczej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Żywcu oraz Rady Nadzorczej MPEC Ekoterm w Żywcu.

Jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej, Politechniki Krakowskiej oraz studiów doktoranckich na Uniwersytecie Śląskim. Uzyskał również dyplom MBA na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

Paulina Koszewska

Paulina Koszewska to ekspertka w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), z ponad 15-letnim doświadczeniem w sektorze korporacyjnym i pozarządowym. Obecnie pełni funkcję Menedżerki CSR w PwC Polska, gdzie odpowiada za strategię i realizację programów społecznych PwC, takich jak „Tech Minds”, „Wspieramy Klimat – Biznes kontra smog”, czy inicjatywy partnerskie z organizacjami pozarządowymi.
Od czerwca 2025 roku jest Przewodniczącą Zarządu Forum Darczyńców w Polsce, wcześniej pełniła funkcję Członkini Zarządu tej organizacji (2023–2025), aktywnie wspierając rozwój filantropii instytucjonalnej w Polsce.
W PwC Polska pracuje od 2017 roku. Jej działania koncentrują się na edukacji, budowaniu potencjału organizacji pozarządowych oraz wspieraniu przedsiębiorstw i innowacji społecznych.
Wcześniej przez dekadę była związana z firmą DB Schenker, gdzie współtworzyła raporty odpowiedzialności społecznej oraz prowadziła działania komunikacyjne i CSR-owe na poziomie krajowym.
Pierwsze zawodowe kroki stawiała w organizacjach pozarządowych takich jak Centrum Wolontariatu, Akademia Filantropii w Polsce czy Ashoka.
Paulina Koszewska jest ekspertką w konkursach „Dobroczyńca Roku”, „Mazovian Start-up” czy „Konkurs (eS) na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne Roku im. Jacka Kuronia”.
Prywatnie mama dwójki nastolatków, pasjonatka podróży – zdobywa Koronę Gór Polski i planuje odwiedzić wszystkie Parki Narodowe w Polsce. Od niedawna miłośniczka wycieczek rowerowych. Hobbystycznie szyje ubrania z dzianiny – to forma twórczego relaksu i wyrażania siebie. Interesuje się psychologią edukacyjną oraz komunikacją NVC (Porozumienie bez Przemocy).

JPerekBialas

Profesorka UJ w Instytucie Socjologii (dr hab. nauki socjologiczne) oraz Kierowniczka Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ

Specjalizuje się w analizach z zakresu zmian demograficznych (starzenia się społeczeństw) i ich wpływu na różne polityki, w tym na rynku pracy. Dlatego zmiany w zarządzaniu starszymi i młodszymi pracownikami są też w zakresie zainteresowań dr hab. J. Perek-Białas, przykładowo z oceną stereotypów o pracownikach ze względu na wiek. Zarządzanie zespołami o różnych kompetencjach i możliwościach realizuje w praktyce, będąc kierowniczką polskich zespołów w licznych międzynarodowych projektach (m.in. Horizon 2020), ale i ewaluacyjnych. W edycji 2024 – nominowana do nagrody FORBES WOMAN w kategorii nauka.

Teresa Aldea

Kierowniczka ds. zrównoważonego rozwoju w Carlsberg Polska

Od przeszło 17 lat zajmuje się doradztwem, szkoleniami, badaniami i wdrażaniem strategii ESG. Jest doświadczona w realizacji programów ESG w różnych branżach usługowych i produkcyjnych, zarządzała wieloma projektami międzynarodowymi. Towarzyszy przedsiębiorstwom podczas opracowywania i realizacji strategii ESG, przygotowywania programów komunikacji (m.in. raportowania ESG), a także zaangażowania interesariuszy. Swoją pasję do rozwoju zrównoważonego demonstruje w życiu zawodowym i prywatnym. Często angażuje się w projekty edukacyjne dla lokalnych społeczności i udowadnia, że w mieście można żyć w sposób zrównoważony.

Malgorzata_Zarzeczna

Ekspertka ds. employer brandingu, komunikacji i CSR z ponad 10-letnim doświadczeniem w środowisku międzynarodowym. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii budujących wizerunek pracodawcy, wspierających przyciąganie i utrzymanie talentów oraz promujących odpowiedzialność społeczną. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami well-beingowymi, wolontariatem pracowniczym, organizacją eventów i komunikacją wewnętrzną. Skutecznie łączy działania HR, PR i marketingu, pracując blisko z zespołami rekrutacyjnymi i zarządem.

Słąwomir Soszyński

Sławek Soszyński jest doświadczonym międzynarodowym CIO/CTO, praktykującym od 20+ lat w obszarze technologii i cyberbezpieczeństwa w czołowych instytucjach finansowych takich jak: J.P. Morgan, ING czy Citi. W swojej dotychczasowej karierze, przeprowadził kilkanaście złożonych transformacji cyfrowych, rozwijając międzynarodowe zespoły talentów i operując na poziomie Zarządów w sektorze finansowym. Sławek jest zaufanym i strategicznym doradcą dla startupów na świecie, ma na swoim koncie ponad 150 zrealizowanych projektów w ramach fuzji i przejęć oraz rozwoju patentów. Obecnie jest CEO Grupy Ailleron, prowadząc jeden z najbardziej innowacyjnych i nowoczesnych software house’ow na świecie.