Prezes Fundacji Working Dogs, od 3 lat odpowiedzialny za jej rozwój i skalowanie. Wcześniej przez ponad 20 lat związany z biznesem – jako manager, doradca i lider projektów w obszarze sprzedaży, strategii i rozwoju organizacji. Doświadczenie korporacyjne skutecznie wykorzystuje w budowaniu nowoczesnej, profesjonalnej organizacji społecznej. Absolwent Szkoły Fundraisingu FAOO oraz zawodowego kursu fundraisera CFR14.
Absolwent Wydziału Ekonomicznego UG oraz Programu Executive MBA Uniwersytetu Illinois w USA. Swoją pozycję ekspercką w segmencie B2B zbudował podczas 18 lat kariery zarządczej w organizacjach o różnej skali i zasięgu. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i rozwojem przedsiębiorstw.
Obecnie pełni rolę Dyrektora ds. Rozwiązań Klimatycznych w Grupie Unimot, gdzie odpowiada za transformację energetyczną Klientów w kontekście wyzwań dekarbonizacyjnych. Jest zaangażowany w rozwój i implementację innowacyjnych rozwiązań, w tym paliwa niskoemisyjnego HVO100, którego wdrożenie na polskim rynku wyznacza nowy kierunek w dekarbonizacji m.in. sektora transportowego
Maja wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.
Profesor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, dyrektor Instytutu Spraw Publicznych, specjalizuje się w problematyce zarządzania strategicznego, zwłaszcza zarządzania wiedzą, organizacyjnego uczenia się oraz crowdsourcingu. Kierownik i wykonawca w kilku projektach badawczych finansowanych ze środków unijnych, Narodowego Centrum Nauki oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Stypendystka MNiSW w ramach konkursu dla wybitnych młodych naukowców.
Jestem przedsiębiorcą społecznym. Prowadzę Fundację GraTy w Krośnie – miejsce, które łączy działania społeczne, edukacyjne i zawodowe z dobrą energią i praktycznym podejściem. Działamy po to, żeby dawać ludziom – szczególnie młodym z trudnymi doświadczeniami – realne szanse na rozwój, pracę i poczucie, że są potrzebni.
W naszej fundacji prowadzimy przedsiębiorstwo społeczne. To znaczy, że nie tylko pomagamy – ale też zatrudniamy. U nas pracują osoby z rodzin DDD/DDA, osoby neuroatypowe, młodzi dorośli, którzy nie odnaleźli się w tradycyjnych ścieżkach. Mamy pracownię krawiecką, przestrzeń coworkingową, pokój gier i pierwszy w Polsce gametruck – GRAtoWÓZ. Działamy kreatywnie, ale z konkretnym celem – tworzyć miejsca pracy, które mają sens i przynoszą zmianę.
W fundacji zajmuję się koordynacją zespołu, tworzeniem projektów, wspieraniem ludzi, a także uczeniem innych, jak można działać inaczej. Wierzę, że ekonomia społeczna to konkret – nie teoria, tylko sposób, żeby robić rzeczy mądrze, uczciwie i z pożytkiem dla ludzi. Lubię działać, tworzyć i dzielić się tym, co działa. Jeśli też chcesz zmieniać swoją społeczność – spotkajmy się na konferencji!
Główna projektantka i konstruktorka w Spółdzielni. Specjalizuje się w pracy z nietypowymi tkaninami, takimi jak banery reklamowe, ścianki wystawiennicze czy siatki mesh. Pomaga firmom w zwiększaniu świadomości ekologicznej, promując upcykling jako sposób na realizację celów CSR i ESG.
Działa w ekonomii społecznej, tworząc miejsca pracy dla osób zagrożonych wykluczeniem oraz organizując wydarzenia łączące ekologię z kulturą
Doświadczona ekspertka w dziedzinie finansów, i zarzadzania strategicznego, która od lat łączy wiedzę ekonomiczną z zaangażowaniem społecznym. Swoją karierę zawodową rozwijała zarówno w sektorze bankowości, jak i w organizacji pozarządowej.
Odpowiada za planowanie i realizację budżetu, sprawozdawczość, fundraising, działania promocyjne oraz zarządzanie zespołem. Skutecznie łączy wiedzę ekonomiczną z misją społeczną, wspierając rozwój fundacji działającej na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Ma ponad 20 lat menedżerskich doświadczeń w zarządzaniu spółkami lub ich wydzielonymi działami. Jako Członek Zarządu Spółek odpowiadał za obszary związane z operacyjnym oraz handlowym funkcjonowaniem spółek, przygotowywał strategie oraz modelował procesy biznesowe, w relacjach B2B oraz B2C. Posiada praktyczną wiedzę dotyczącą wykorzystania technologii w biznesowych obszarach, wspieranych przez AI, szczególnie przy pomocy oprogramowania CRM, Contact Center, ITSM, RPA. W praktyce wykorzystywał oprogramowanie Predictive Maintenance wspomagające utrzymanie ruchu w dużych zakładach przemysłowych. Aktualnie jest Prokurentem Spółki ACX Solutions, Członkiem Komitetu Fundacji ProNGO oraz Jurorem w branżowym konkursie Polish Contact Center Awards